Jak nakupovat
  1. V detailu nebo v boxu produktu klikni na tlačítko "Koupit". Pokud má produkt více variant, dostaneš se do seznamu těchto variant, aby jsi vybral tu správnou.
  2. Produkt se přesune do košíku.
  3. V prvním kroku v košíku vidíš seznam vybraného zboží. Máš zde možnost uplatnit slevový kód či věrnostní zlaťáky.
  4. V druhém kroku si nejdříve vyber zemi doručení. Na základě země doručení Ti pak nabídnu způsob dopravy. Jakmile vybereš dopravu, která ti vyhovuje, objeví se způsob platby, který bude pro danou dopravu možný.
  5. Třetí a poslední krok slouží k vyplnění dodacích údajů. Vím, že jich je hodně, ale věř, že to musí být. 
  6. A nakonec stačí souhlas s obchodními podmínkami a dokončit objednávku.

Doprava

Kamarádím s kluky ze Zásilkovny a DPD. Zásilkovna vozí spíš menší věci, takže se ti může stát, že u velkých věcí půjde jen osobní odběr nebo DPD.
Pokud je produkt delší než 50 cm, tak ho kluci ze zásilkovny nemohou přepravit.

Cena dopravy

Všechny ceny se v průběhu času mění, tak je tu nemám uvedené, ale pokud budeš vybírat dopravu, vždy tam uvidíš aktuální cenu.

Platba

Zlaťáky mi můžeš poslat předem na účet, nebo si vybrat dobírku. U produktů, které nechávám vyrábět na míru je nutné poslat zlaťáky předem.

Číslo účtu: 234687095/0600
IBAN: CZ3006000000000234687095
BIC kód/SWIFT: AGBACZPP

Odstoupení od smlouvy

Pokud ti zakoupené zboží z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, můžeš mi ho do 14 dnů ode dne zakoupení, vrátit bez udání důvodu. Zboží však nesmí být použité či poškozené a musí být vráceno v původním obalu.

Adresa pro vrácení zboží:

Zbrojnice u dobrodruha
Palackého 443
280 02 Kolín - Sendražice

Při odstoupení od kupní smlouvy Ti nemůžu platit poštovné zaplacené při objednání produktu, stejně tak jako nehradím poštovné při vrácení produktu.

Reklamace

Vše se může občas porouchat. Nevadí, myslel jsem na to. Pokud se produkt rozbil či poškodil kvůli výrobní vadě, nevydržel mnou předpokládané použití nebo trpěl vážnou vadou již při rozbalení objednávky, máš nárok produkt reklamovat. Každý produkt má ze zákona záruku 2 roky, pokud není uvedeno jinak (použité zboží, zánovní stav atd.). Na vyřešení reklamace mám lhůtu 30 dnů s tím, že většinu jsem schopen vyřešit do jednoho až dvou týdnů. Snažím se, abys byl spokojen.

Jak postupovat při reklamaci?

  1. Napiš mi na email obchod@udobrodruha.cz Pošli číslo objednávky, název produktů a závadu, jakou trpí. Přilož pár fotek, na kterých bude vidět, co se stalo.
  2. Mrknu na email hned, jak to bude možné a ozvu se Ti, jak budeme postupovat dál, abys byl spokojen.

Předání vadného výrobku

  1. osobně - Můžeš se zastavit v mé výhni v Kolíně. Adresa: Palackého 443, 280 02 Kolín – Sendražice
  2. odeslání přes tebou vybraného dopravce - Produkt zabal a odešli na adresu mé výhně: Palackého 443, 280 02 Kolín – Sendražice

Poštovné při oprávněné reklamaci Ti proplatím do částky 200 Kč s přihlédnutím k velikosti a váze produktu. Abych ti mohl poštovné proplatit, budu potřebovat, abys mi poslal doklad o zaplacení poštovného.V případě zaslání vadného produktu na dobírku jej nepřevezmu. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, nikoliv na mechanické poškození, opotřebení nebo ztrátu součástek!